Klachtenregeling
Deze regeling is bedoeld voor personen wiens schade door onze ondernemingen is of wordt behandeld, dan wel de belangenbehartiger van deze persoon.
- Wij beschouwen als een klacht: iedere als klacht benoemde onvrede, waaruit blijkt dat niet aan de verwachting is voldaan en die niet het karakter heeft van een snel te verhelpen misverstand of gebrek aan informatie.
- De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij de directie van onze onderneming:
NXT Expertise
T.a.v. de directie
Postbus 30189, 3001 DD Rotterdam
Telefoon: 010 – 404 1388
E-mail: experts@nxtexpertise.nl
- De ontvangst van de klacht wordt binnen drie werkdagen bevestigd.
- Binnen tien werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt de klager een schriftelijke en gemotiveerde reactie.
- Mocht de afwikkeling van de klacht volgens de klager niet naar wens zijn, dan zal de directie de klager steeds wijzen op andere mogelijkheden van geschillenbeslechting: een klacht indienen bij het NIVRE, een betrokken verzekeraar en/of het Kifid.
- Wij houden een klachtenadministratie bij, zodat aan bevoegde instanties inzicht kan worden gegeven in aantal het klachten en de wijze van afhandeling. Binnen onze ondernemingen worden klachten ook ter verbetering van onze dienstverlening intern besproken.